Tájékoztatás az E-Önkormányzat Portál tervezett karbantartásáról
Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy az ASP Központ Informatikai Osztálya az alábbi értesítést tette közzé:
„Tájékoztatás tervezett karbantartásról
Tisztelt Felhasználók!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2025.10.18. (szombat) 21:00 óra – 2025.10.19. (vasárnap) 13:00 óra között, a KAÜ-n keresztüli DÁP mobilalkalmazással történő bejelentkezés karbantartás miatt az E-Önkormányzat portál működésében átmeneti fennakadások várhatóak.
Javasoljuk, helyben szokásos módon tájékoztassák az elektronikus ügyintézésre kötelezett ügyfeleiket.
Szíves megértésüket és türelmüket köszönjük.
Üdvözlettel:
ASP Informatikai Osztály”
Tájékoztatjuk továbbá ügyfeleinket, hogy az E-Önkormányzat portálon elérhető szolgáltatás használatával, valamennyi adónem tekintetében lehetőség van a kiválasztott önkormányzati adóhatósághoz tartozó helyi adóegyenleg (adószámla és a felszámított késedelmi pótlék) elektronikus lekérdezésére, illetve az adó-, díj- és illetékfizetési kötelezettség elektronikus úton, bankkártyával történő megfizetésére, valamint az önkormányzati adóhatóságok által rendszeresített nyomtatványok benyújtására.
Az E-önkormányzat portálon elérhető szolgáltatások igénybevételéhez Digitális Állampolgár eAzonosítás (DÁP mobilalkalmazás), vagy Ügyfélkapu+ azonosítás szükséges.
Adózóink az adóügyekről a www.miskolc.hu honlapon bővebben tájékozódhatnak.
Miskolc Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala Adó Osztály