Városháza
Polgármesteri hivatal
Állás 2021. január 16. • Lejárt
Pályázati kiírás csoportvezető munkakör betöltésére

 

Miskolc Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala

                       

a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján

pályázatot hirdet

Miskolc Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala
Csoportvezető

munkakör betöltésére.

A közszolgálati jogviszony időtartama:

határozatlan idejű közszolgálati jogviszony

                       

Foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő

A munkavégzés helye:

Borsod-Abaúj-Zemplén megye, 3525 Miskolc, Városház tér 8.

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:

Vezeti a Folyamatszabályozási és E-ügyintézési Csoportot, felügyeli tevékenységét, különös tekintettel az elektronikus ügyintézés teljes körű kialakításának, üzemeltetésének vonatkozásában, és ennek érdekében adminisztratív és szakmai segítségnyújtást nyújt az érintett szervezeti egységek részére. Felügyeli az ASP csatlakozáshoz szükséges feltételek kialakításával és fenntartásával kapcsolatos feladatok végrehajtását. Közreműködik az Európai Adatvédelmi rendelet (GDPR) által előírtaknak való megfelelés eléréséhez, és fenntartásához szükséges feltételrendszer kialakításával kapcsolatos feladatok meghatározását, végrehajtását összehangolja az érintett szervezeti egységek munkájával. Felügyeli a Polgármesteri Hivatal folyamatszabályozási feladataihoz kapcsolódó munkatársak munkáját. Felügyeli a hivatal munkafolyamatainak teljeskörű leírását, ábrázolását, azok szükség szerinti módosítását, az ezzel kapcsolatos belső szabályzatok elkészítését.

Jogállás, illetmény és juttatások:

A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései az irányadók.

                       

Pályázati feltételek:

•         Magyar állampolgárság,

•         Cselekvőképesség,

•         Büntetlen előélet,

•         Egyetem, jogász, egyetemi vagy főiskolai közgazdász, főiskolai igazgatásszervező, valamint egyetemi vagy főiskolai informatikai végzettség,

•         Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

•         Közigazgatási szakvizsga.

•         Önkormányzatnál szerzett szakmai tapasztalat.

•         GDPR, ASP, elektronikus ügyintézés területen, valamint folyamatszabályozási területen szerzett szakmai tapasztalat.

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

•         Részletes szakmai önéletrajz a 87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerint.

•         Motivációs levél.

•         Iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolata.

•         Érvényes hatósági erkölcsi bizonyítvány a Kttv. 42.§ alapján (köztisztviselők részére) vagy arra vonatkozó igazolás, hogy a pályázó a pályázata benyújtásáig az erkölcsi bizonyítványt kérelmezte.

•         A pályázó nyilatkozata vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatásához.

•         A pályázó nyilatkozata, amelyben hozzájárul, hogy pályázati anyagát a pályázat elbírálásában résztvevők megismerhessék, illetve abba beletekinthessenek.

•         A pályázó nyilatkozata arra vonatkozóan, hogy vele szemben a Kttv. 85-87. §-a szerinti összeférhetetlenség nem áll fenn.

A munkakör betölthetőségének időpontja:

A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

A pályázat benyújtásának határideje: 2021. január 31.

A pályázatok benyújtásának módja:

•         Postai úton, a pályázatnak a Miskolc Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala címére történő megküldésével (3525 Miskolc, Városház tér 8. Humánerőforrás Osztályra 2 megegyező példányban). Kérjük a borítékon feltüntetni a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot: 402.048-0/2021, valamint a munkakör megnevezését: Csoportvezető.

A pályázat elbírálásának határideje: 2021. február 12.

A pályázati kiírás további közzétételének helye, ideje:

•         Közszolgálati Személyzetfejlesztési Főigazgatóság, www.kozigallas.gov.hu (2021. január 16.)

 

A munkáltatóval kapcsolatos egyéb lényeges információ:

Az adatkezelés célja: a tisztségre megfelelő pályázó kiválasztása, az adatkezelés jogalapja: EU 2016/679. számú rendelet 6. cikk 1) bekezdés a) pontja alapján az érintett magánszemély hozzájárulása. Az adatkezelés időtartama: sikeres pályázó kiválasztását követő 30. nap. Ezt követően a sikertelen pályázati anyagok visszaküldésre kerülnek. A pályáztató fenntartja magának a jogot, hogy a pályázatot visszavonja, módosított új pályázati felhívást tegyen közzé, vagy az eljárást lefolytatva azt eredménytelennek nyilvánítsa.

A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.miskolc.hu honlapon szerezhet.

 

Csatolmányok