Ugrás a tartalomra
2021. november 02.

Óvintézkedések a BMH Nonprofit Kft. Ügyfélszolgálatain

A BMH Nonprofit Kft. ügyfélszolgálati irodáiban 2021. november 3-tól az alábbi intézkedések kerülnek bevezetésre a járványhelyzet terjedésének megakadályozása érdekében.

-      Az ügyfélszolgálati irodában személyes ügyintézés során mindenki köteles a kihelyezett kézfertőtlenítőket használni, valamint javasolt a szájat és az orrot eltakaró védőmaszk viselése.

-      Az ügyfélszolgálati irodákban egyszerre csak meghatározott számú ügyfél tartózkodhat ügyintézés céljából, ezért a BMH Nonprofit Kft. arra kéri ügyfeleit, hogy az ügyintézésre lehetőség szerint kísérő nélkül érkezzenek.

-      Az ügyintézés során kötelező az 1,5 méteres védőtávolság betartása.

A BMH Nonprofit Kft. ügyfélszolgálati irodáiban egyszerre meghatározott létszámú személy tartózkodhat ügyintézés céljából az alábbiak szerint:

-       Encs: 1 fő.

-       Sajószentpéter: 1 fő.

-       Kazincbarcika: 2 fő.

-       Sátoraljaújhely: 1 fő.

-       Mezőkövesd: 1 fő.

-       Szerencs: 1 fő.

-       Miskolc: 2 fő.

-       Tiszaújváros: 1 fő.

-       Ózd: 1 fő.

A BMH Nonprofit Kft. arra kéri ügyfeleit, hogy személyes ügyintézés helyett az egészségmegóvás érdekében az e-mailes vagy telefonos ügyintézést részesítsék előnyben.

További információk a www.bmhnonprofit.hu weboldalon és a 06/21/350-111-es telefonszámon, valamint az ugyfelszolgalat@bmhnonprofit.hu elektronikus levélcímen érhetőek el.