Koronavírus 2020. november 13.
Tájékoztatás az ügyfélfogadás rendjének újabb változásáról

A koronavírus járvány terjedésének megakadályozása és a Polgármesteri Hivatal dolgozóinak védelme érdekében hétfőtől változik az ügyfélfogadás rendje.

 

2020. november 16-tól, hétfőtől minden ügytípusban kizárólag előzetes időpontfoglalást követően lehet ügyet intézni a Polgármesteri Hivatalban.

 

Az intézkedés célja, hogy az ügyfélterekben a lehető legkevesebb személy tartózkodjon egyszerre.

Időpontot foglalni a 46/512-700-as központi telefonszámon lehet.

 

Kérjük Tisztelt Ügyfeleinket, hogy csak halaszthatatlan esetben, illetve a személyes megjelenéshez kötött ügyekben keressék fel ügyfélszolgálatainkat.

 

Az ügyfélkapuval rendelkező ügyfelek válasszák az elektronikus ügyintézés lehetőségét a www. miskolc.hu/ügyintézés menüpont vagy az e-papir.gov.hu szolgáltatás használatával, illetve beadványaikat postai úton vagy az ügyfélszolgálatok bejáratánál kihelyezett gyűjtőládákba téve juttassák el a Hivatalba.

 

Információt, felvilágosítást elsősorban e-mailen (hivatal@miskolc.hu) vagy telefonon kérjenek a 06-46/512-700, vagy 06-46/512-797-es telefonszámokon.

 

Az ügyfelek és az ügyintézők biztonsága érdekében továbbra is kötelező az orrot és szájat takaró maszk használata az ügyfélszolgálatokon.